Измерването на успеха на един онлайн магазин е в неговите поръчки. Ще разгледаме какво представляват те в системата WooCommerce и как да ги обработваме.
След като клиента направи поръчка, то той ще види подобен екран със синтезирана информация за неговата поръчка.
![](https://e-cart.bg/wp-content/uploads/2024/03/image-1-1024x522.png)
От тук сте само вие. Добре би било да обработите поръчката максимално бързо, за да задоволите и най- капризните клиенти.
За да достъпите поръчките отивате на WooCommerce > Поръчки
, за да прегледате списъка с всички поръчки. Избирате поръчката, която искате да обработите. И ви се показва екран подобен на този:
![](https://e-cart.bg/wp-content/uploads/2024/03/image-3-1024x543.png)
Тук можете да видите всичката необходима информация, за да изпълните поръчката, адрес на клиента, данни за доставка. Можете да генерирате фактура за дадената поръчка, да я откажете или всякакви други манипулации.
След въвеждане на промените не забравяте да изберете бутона Обновяване.
Обработката на поръчки е едно от най- приятните задължения на всеки собственик на онлайн магазин. Отговорна е, за да не пропуснете или объркате нещо, но е приятно да знаете че вашият онлайн магазин е полезен на някого.