Измерването на успеха на един онлайн магазин е в неговите поръчки. Ще разгледаме какво представляват те в системата WooCommerce и как да ги обработваме.
След като клиента направи поръчка, то той ще види подобен екран със синтезирана информация за неговата поръчка.
От тук сте само вие. Добре би било да обработите поръчката максимално бързо, за да задоволите и най- капризните клиенти.
За да достъпите поръчките отивате на WooCommerce > Поръчки
, за да прегледате списъка с всички поръчки. Избирате поръчката, която искате да обработите. И ви се показва екран подобен на този:
Тук можете да видите всичката необходима информация, за да изпълните поръчката, адрес на клиента, данни за доставка. Можете да генерирате фактура за дадената поръчка, да я откажете или всякакви други манипулации.
След въвеждане на промените не забравяте да изберете бутона Обновяване.
Обработката на поръчки е едно от най- приятните задължения на всеки собственик на онлайн магазин. Отговорна е, за да не пропуснете или объркате нещо, но е приятно да знаете че вашият онлайн магазин е полезен на някого.